در این جریان کسب و کار، ما یک شرکت تولید کننده مبلمان را بررسی می کنیم. مراحل انجام کار به این صورت است:

  1. دریافت سفارش از وبسایت فروش به برنامه ارتباط با مشتری (CRM): در این قسمت، یک وبسایت با صفحه اول و برگه تماس با ما ساخته می شود! سپس مشتری با استفاده از فرم تماس با ما، یک سفارش اولیه برای شرکت ارسال می کند. این سفارش مستقیما در برنامه CRM قرار می گیرد و کارکنان آن را مشاهده می کنند. فرم شامل اطلاعات مناسبی از دیدگاه و خواسته های مشتری را دریافت می کند. دقت کنید که کارمند شرکت، مستقیما نیز می تواند در CRM یک سفارش را ثبت کند و طراحی در وبسایت جنبه آموزشی و امکانات اضافی دارد.
  2. فروش و پیش فاکتور: تیم بازاریابی و کارکنان مربوطه، یک پیش فاکتور از خواسته های مشتری تهیه می کنند. سپس با تنظیم یک قرار ملاقات به صورت آنلاین (از داخل خود سامانه) یا تلفنی، پیش فاکتور را نهایی می کنند و به مشتری ارسال می کنند.
  3. انبار: در صورت تایید پیش فاکتور توسط مشتری (آنلاین توسط مشتری یا تایید به وسط کارکنان شرکت)، سفارش ثبت شده و درخواست از انبار صادر می شود. در صورتی که برخی اقلام در انبار موجود نباشد، برای اقلام ناموجود، توسط کارکنان شرکت یک سفارش خرید ایجاد می شود (فقط با چند کلیک ساده).
  4. حسابداری: در زمان موعد تحویل کالا، یک فاکتور نهایی از سفارش برای مشتری تهیه و ارسال می شود. در این میان، تمامی هزینه های خرید اقلام ناموجود و نیز اقلام موجود در انبار، به صورت خودکار در فاکتور نهایی لحاظ می شود و کاملا قابل بررسی و پیگیری توسط تیم حسابداری است. در این مرحله تیم حسابداری فقط بررسی می کند که قیمت ها و اقلام درست قرار گرفته باشند و صرفا یک تایید ساده برای انجام خواهد بود. چون بقیه کارها توسط سایر بخش ها به صورت خودکار انجام شده است.
  5. تنظیمات: در آخر، تنظیمات مورد نیاز برای تعریف محصولات در سیستم توضیح داده شده است تا کارکنان شرکت بتوانند به راحتی محصولات جدید را تعریف کنند.


نماها
2 کل بازدیدها
2 Members Views
0 Public Views
عملیات
0 پسندها
0 نپسندیده‌ها
0 نظرها
اشتراک بر شبکه های مجازی
اشتراک لینک
Share by mail

لطفا ورود به اشتراک گذاشتن این webpage با ایمیل.